חברת מחשוב ותיקה

פורסם ב Jan 6, 2017 על ידי עוז אביזוב

חברת מחשוב ותיקה

למה חשוב לעבוד עם חברת מחשוב ותיקה לעסק?

הניסיון עושה את ההבדל, כידוע ולכן יש הבדל גדול אם אתם בוחרים לעבוד עם חברה מנוסה ואמינה עם וותק וניסיון מאשר חברה חדשה. אחד הדברים החשובים והחיוניים ביותר לכל עסק הוא חברה למחשבים שעליה הוא יכול לסמוך, חברה שתספק לו את כל שירותי המחשוב אותם הוא יצטרך, בכדי להבטיח את ניהול תקין ותקתוק ללא תקלות של העסק. חברה עם ניסיון תדע לטפל בבעיות של המחשבים, ויחד עם זאת לתפעל ולתחזק אותם בצורה הטובה ביותר.
לכן, כל ארגון שיבחר בעוז-טל יעשה את הבחירה הנכונה, שכן זו חברת מחשבים אשר תעניק לו את מיטב שירותי המחשוב ובראשם שירותי IT , שירותים טכניים הקשורים לתכנון, הקמה ותפעול של מערכת המחשוב בכל ארגון שהוא., עם כל  טכנולוגיית המידע המשמשות לייצור, אחסון ואחזרת מידע.  
חברת המחשבים שמעניקה שירותים אלו הינה חיונית לכל עסק, בייחוד כשמדובר בעסקים  גדולים שם יש עשרות ואולי אף מאות מחשבים אשר פועלים על אותה מערכת,  עוז-טל מאפשרת למעשה לעסק להשתמש במערכות המחשבים בצורה יעילה, נוחה, מהירה ובטוחה, ועל יד כך מגדיל את טווח העבודה והופך אותה לאיכותית יותר, כך שגם השירות שהעסק מעניק ללקוחותיו הופך להיות יעיל יותר.
ובקונספט מציע חבילת שירותיIT  לעסק. שירותי IT הינם התקנת יישומים במחשב, ניהול ואחסון נתונים, ניהול של רשתות מחשבים, הגנה על מידע שעובר ברחבי הרשת המשרדית ועוד. IT מייעל את העבודה ומשפר את הביצוע.  
מגוון השירותים הכלולים במסגרת שירותי ה-IT יביא לבסוף, בשורה התחתונה, להצלחה של העסק בכל המטרות שהציב לעצמו, תוך הקפדה על רמה גבוהה של המערכות ותחזוקה שוטפת של מערכות המחשוב של הארגון. למעשה, ניתן לומר על חברת מחשבים שמספקת את השירותים הללו לכל ארגון, שאיכות השירות שלה יהיה הדבר עליו תקום או תיפול החברה, או לפחות החלק הגדול בהצלחה אותה היא תשאף להשיג.
עוד התמחויות מיוחדת של עוז-טל היא שירות הן שרות ותמיכה מקצועית לגבי תקלות במערכת ומרכז תמיכה שיציע עזרה, במידה וחלק מסוים במערכת עושה בעיה ומפריע למהלך התקין של העבודה. תקבלו גם ייעוץ בבחירת תשתיות ופתרונות מחשוב שיתאימו לעסק הספציפי שלכם, ליווי טכנולוגי באופן שוטף בנושאי המחשוב של הארגון, וגם הלקוחות שלנו נהנים כל פעם מטיפול יזום ובדיקות שגרתיות של המערכת על ידי עוז-טל. 
עוד שירות נהדר הוא הקמת אתרים ואחסונם, גם בזה יש לנו ניסיון רב עם עשרות אתרים אנחנו מבינים מה הלקוח רוצה מתוך עבר עשיר של לקוחות מכל קצווי הקשת מתי צריך אחסון לאתר?
כאשר עסק\ אדם פרטי רוצה להקים אתר. זה לא מספיק לעצב את האתר ולצקת לתוכו תוכן  - יש צורך ממשי גם במקום אחסון עבור האתר בשרת ייעודי, וזאת בכדי שהאתר יעלה לאוויר ויהיה נגיש לגולשים ברשת. באחסון אתרים האתר למעשה על משטח דיסק במחשב. ולא על  מחשב בייתי רגיל, אם כי על מחשב שהוא שרת ואחד המאפיינים העיקריים שלו – זה החיבור לרשת האינטרנט.

אין תגיות שנוספו.