שירותי מעבדה טובה

פורסם ב Jan 6, 2017 על ידי עוז אביזוב

שירותי מעבדה טובה

איזה שירותים נותנת מעבדה טובה?

 

מעבדה טובה אמורה להציע כמה שירותים עיקריים בהם  – 

תחזוקת שרתים -

שרתים הם מחשבים שמותקנות עליהם מגוון רחב של תוכנות הדורשות בעצמן תחזוקה שוטפת ועדכוני גירסא, חשוב מאוד לבצע את הטיפולים והעדכונים וסריקות אבטחת מידע באופן שוטף כדי להקדים תרופה למכה. תחזוקת שרתים עוסקת בעיקר במקסום משאבי השרת ומאפשרת הרצת תוכנות על השרת, תוך כדי שימוש במינימום הנדרש של משאבים.
תחזוקת השרת מתבצעת בדרך כלל על-ידי חברה מקצועית המספקת שירותים שכאלו. צריך לערוך בדיקות תקופתיות, בכדי לבדוק שהכול מתנהל בצורה התקינה והיעילה ביותר. 

התקנות עדכוני תוכנות  -

התקנה של תכנות מחשב (כולל תוכנה רגילה מנהל התקן או תוסף), היא פעולת הכנת תוכנת מחשב להרצה. מכיוון שהפעולה משתנה מתוכנה לתוכנה וממחשב למחשב, מצורף בדרך כלל לתוכנות (כולל מערכות הפעלה) קובץ התקנה - תוכנה המבצעת כל שנדרש להתקנה. אך לא די בהתקנת תוכנה למחשב. צריך גם לעדכן אותה מידי פעם כדי לדאוג שהיא תעבוד. שרת הארגוני דורש גם תחזוקה שוטפת של עדכונים לכל התוכנות שהעסק עובד איתן, חידוש רישיונות, איתור כשלים.

תמיכה ותחזוקה שוטפת במערך השרתים ותשתיות המידע-

תמיכת מחשוב פותרת את התקלות השונות במחשב במהירות רבה במידה ויש אפשרות כניסה לעמדת המחשב על ידי האינטרנט, חלק מהטיפול יכול להתבצע מרחוק באמצעות השתלטות על המחשב ותיקון התקלה במקום, על מנת להחזיר את המחשב לפעילות מקסימלית.

התחזוקה כוללת ניטור שרתים –

על ידי שירות ניטור. בניטור נבדק סטטוס השרת 24/7 אחת לדקה בכדי להבטיח את זמינות השרתים. הניטור השרת מספק לארגון סטטוס מלא והיקפי על השרת ועל ידי זה ניתן לאתר תקלות או בעיות ולדווח למשתמש טרם השפיעה התקלה על משתמש הקצה. 

גיבויים –

על מנת להבטיח שימור נתונים ומידע צריך להתבצע גיבויים יומיים לכל המידע המאוחסן על השרתים עם אפשרות לשחזור נתונים עד פרק זמן של 14 יום אחורנית. גם אפשר לצרוך שירותי גיבוי מרחוק על גבי שרתים וירטואליים מרוחקים היושבים בחוות שרתים מרוחקת ומאובטחת.

אבטחה-

עדכוני אבטחה הם הכרחיים ביתור כדי למנוע תקלות על ידי חומת אש יציבה ומתקדמת יחד עם מערכת אנטי וירוס ברשת האירגון היא הבסיס לכל דבר. במציאות של היום כאשר וירוסים תוקפים מכל עבר בדיקת פעילות של תעבורה חשודה היא חלק משירותי האבטחה המסופקים בתחזוקת שרתים עבור העסק שלכם. 

ניהול רשתות-  

ניהול יעיל של רשת המחשבים עוזר לעבוד בצורה חלקה ומהירה עם מינימום תקלות. ניהול נכון של הרשת נותן לשלוט בכמות התעבורה שכל עובד זקוק לה, ובו זמנית לנצל את המשאבים הקיימים במערכת בצורה אופטימלית. ניהול הרשת נותן גם אפשרות לשלוט בהרשאות המשתמשים האחרים  ובכך לאבטח את המערכת מפני זליגת מידע החוצה, מחיקת מידע בשוגג או בזדון ואבטחת המידע הרגיש.

 

אין תגיות שנוספו.