תמיכה לאחר הקנייה

פורסם ב Jun 4, 2017 על ידי עוז אביזוב

תמיכה לאחר הקנייה

תמיכה היא עיקר השרות לאחר הקניה

לא די בקניית מוצר חדש. השירות אחרי הרכישה הוא חשוב ביותר, ובמיוחד במחשבים שבמערכות שלהם יכולות להיות ולצוץ תקלות רבות. ברגע האמת כשנוצרת בעיה או באג כלשהו בין אם אתם עסק קטן או משתמש/ת ביתי, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתנתק מהעולם, לאבד לקוחות  לאבד מידע או סתם לזחול ולבזבז זמן יקר, בגלל הבעיה במחשב. 
אתם חייבים מעבדת מחשבים המכירה היטב את כל מערכות המחשוב שלכם שמסוגלת להעניק תמיכה ותחזוקה ברמה גבוהה, יחד עם שירות מקצועי שמותאם לדרישות הבית\העסק. צריך טיפול קבוע און ליין, בכדי לוודא שהמערכת עובדת באופן שוטף ובטוח.

בעיות במחשבים יכולות להיות- 

המחשב מצפצף עליכם -

כשאתם מדליקים את המחשב נשמעת סדרת צפצופים שונה מהרגיל, ומשהו משתבש – לא מופיעה תמונה על המסך,  בנוסף לזה המקלדת לא מגיבה, או שהמחשב לא עולה. כשאתם מאתחלים הבעיה נפתרת, אבל בהזדמנות אחרת היא חוזרת על עצמה.

המחשב נתקע ומאתחל מעצמו

– התסמין הוא שהמחשב "קופא" מדי פעם ופשוט מפסיק להגיב או מבצע Restart מעצמו מדי פעם. הכיבוי יכול להיות באמצע נגינת מוזיקה או וידאו המחשב נתקע ומתחיל להשמיע קולות של תקליט שרוט (חוזר ושוב ושוב על הצליל האחרון שתוכנת הנגן השמיעה)

המחשב מרעיש -

טרטורים, המהומים, אוושות וחרחורים שעולים מכיוון המארז.

האינטרנט לא מתחבר -

חיבור האינטרנט שלכם בדרך-כלל תקין, אבל מדי פעם אתם לא מצליחים להתחבר. נורת ה"Link" במודם שלכם מהבהבת ממושכות ואז נכבית. ואתחול פותר חלקית את הבעיה, רק לפעמים.

מסך מרצד -

או סובל מ"קפיצות" ועיוותים, ובאופן כללי יש משהו לא נוח ומטריד בתצוגה. מדוע לא שמתם לב לזה קודם? אולי זה קורה בגלל שהמחשב ו/או המסך חדשים, ואולי שיניתם משהו, או שמישהו אחר שינה, בכל אופן התחושה היא שהמסך מעייף את עיניכם ואפילו גם גורם לכם לכאב ראש

תצוגה משתבשת  

-פתאום, בלי שום סיבה שאפשר להצביע עליה, תצוגת המסך משתבשת – נצבעת בצבעי אדום או כחול, או לחילופין נקטעת בפסים אנכיים עבים, או מקבלת מראה שונה מהרגיל 

usb לא מגיב -

אתם מחברים התקן כלשהו לאחת מיציאות ה-USB והמחשב מתנהג כאילו כלום לא קרה. ולא קורא אותו בכל פעם זה קורה עם יציאת USB אחרת.
יש בעיות מחשבים יותר מורכבות כמו בתקלות במחשבים בסביבת וינדוס, מערכות הפעלה של מק, בעיות הקשורות למערכות הפעלה אנדרואיד, IOS , תקלות הקשורות לסביבת "ענן", בעיה בסנכרון בין מערכות המחשב לסמארטפונים או טאבלטים, תקלות של מדפסות ,איטיות במחשבים עקב רוגולות ווירוסים
בכדי לעזור לכם להפיק את המירב מהסביבה הממוחשבת שרכשתם ואנו נותנים תמיכה גם לאחר הקנייה. ומשאירים את הלקוח בראש שקט 
השירות כולל גם תמיכה טלפונית וגם שליטה מרחוק 

אין תגיות שנוספו.